Najnovšia epizóda
Biznis a značka
Čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť (ep.67)
Prečo hraje ohľaduplnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená všímavosť
zobraziť epizódu >Newsletter
Odoberajte prehľad nových epizód a inšpirácií ako zlepšovať cestu zákazníka a CX.
Všetky epizódy
kategórie podcastu:
Biznis a značka
Čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť (ep.67)
Prečo hraje ohľaduplnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená všímavosť? Ako súvisí ohľaduplnosť s cestou zákazníka? Dnes budem premýšľať o ohľaduplnosti a všímavosti. Mojou úlohou je ponúknuť priestor a nasmerovať vás k uchopeniu ohľaduplnosti.
30. marca 2023
Biznis a značka
Poznáte svojho zákazníka? (ep.1)
Dnešnou témou sú zákazníci vašej značky. Schválne, skutočne ich poznáte? Alebo sa len domnievate, že ich poznáte? Predstavím vám biznis model udržateľnej značky, vysvetlím, čo to je a ako sa postupuje pri jeho vytváraní. Načrtnem jeho prvú časť, ktorou sú zákazníci a fanúšikovia. Porozprávam o domnienkach, dátach v Google Analytics a dám vám 3 kľúčové otázky. Pridám jedno marketingové cvičenie a šablónu biznis modelu na stiahnutie.
3. novembra 2021
O podcaste
Zákaznícky Pixel™
Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam.