Podcast
Zákaznícky Pixel™

Podcast o dizajnovaní lepších služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ) a zákazníckou skúsenosťou (CX). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb.

Najnovšia epizóda

Newsletter

Odoberajte prehľad nových epizód a inšpirácií ako zlepšovať cestu zákazníka a CX.

Všetky epizódy

Biznis a značka

Poznáte svojho zákazníka? (ep.1)

Dnešnou témou sú zákazníci vašej značky. Schválne, skutočne ich poznáte? Alebo sa len domnievate, že ich poznáte? Predstavím vám biznis model udržateľnej značky, vysvetlím, čo to je a ako sa postupuje pri jeho vytváraní. Načrtnem jeho prvú časť, ktorou sú zákazníci a fanúšikovia. Porozprávam o domnienkach, dátach v Google Analytics a dám vám 3 kľúčové otázky. Pridám jedno marketingové cvičenie a šablónu biznis modelu na stiahnutie.

Zobraziť epizódu >

O podcaste

Zákaznícky Pixel™
Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam.
Placeholder Image